Logo

ITZALA

Oficiální prodejce VELUX®

Oficiální prodejce VELUX
10 let praxe na internetu
0
Oficiální prodejce VELUX

Přeprava a doručení

Upozorňujeme, že níže uvedené informace se týkají objednávek doručených do státu Česká republika.  

Jak přepravujeme?

Pro přepravu využíváme služeb DHL. Pro zajištění úspěšného dodání je důležité, když nám při zadávání adresy dodání poskytnete jméno adresáta, a to i v případě, že je objednávka vystavena na určitou společnost.

Před odesláním pečlivě kontrolujeme kvalitu každého jednotlivého výrobku. Vždy.


Dodací lhůta 

Za běžných podmínek byste měli objednané zboží obdržet do 5 až 7 pracovních dní s ohledem na místo dodání. Za pracovní dny považujeme pondělí až pátek mimo státní svátky.

Několik našich výrobků nemáme na skladě a k jejich dodání potřebujeme víc času. Když přidáte výrobky do nákupního košíku, zobrazí se vám odhadovaná doba dodání.

Přepravní náklady

Za objednávku účtujeme 145,20 Kč včetně DPH. Máme jednotnou cenu za přepravu. Poplatek je tedy vždy stejný, bez ohledu na počet objednaných výrobků.


Sledování objednávky

Po odeslání výrobku (výrobků) vám zašleme e-mail. V tomto e-mailu uvedeme číslo pro sledování zásilky, díky kterému budete moci na internetových stránkách přepravce sledovat svou zásilku celou cestu až k vám domů.


Co když nejste v době doručení doma?

Pokud ve chvíli, kdy k vám přepravce dorazí, nejste doma, přepravce vám obvykle zanechá oznámení a pokusí se vám zásilku doručit podruhé v jinou dobu. Pokud se přepravci ani podruhé nepodaří zásilku doručit, zanechá vám znovu oznámení s adresou nejbližšího depa DHL, kde si svou zásilku můžete vyzvednout. Na vyzvednutí budete mít jeden týden. Potom se objednané zboží přepraví zpět k nám a my vám na vaši platební kartu celou částku vrátíme.


Pokud se balík zdá poškozený

Laskavě vás žádáme, abyste si obal, ve kterém je zboží dodáváno přepravcem, zkontrolovali. Pokud došlo k viditelnému poškození balíku, které by mohlo svědčit o poškození zboží uvnitř, pak zásilku nepřebírejte. V tomto případě uveďte na dodací doklady poznámku, ve které potvrdíte poškození, a ihned požádejte naše oddělení zákaznických služeb o pomoc. Pokud na zprávě o dodání není poškození poznamenáno, potom váš nárok týkající se poškození během přepravy nemůžeme akceptovat.